margavb.reismee.nl

helaas

beste lezers,

helaas moet ik meedelen niet regelmatig te kunnen vertellen over onze reis naar Alaska. Dit komt door beperkte wifi. Op dit moment heb ik toevallig netwerk en daarom laat ik jullie dit nu weten.

in een eigen document leg ik onze verhalen uiteraard vast met de bedoeling deze na onze reis alsnog op Reismee te plaatsen. Dan reizen jullie wel niet mee, maar kunnen achteraf genieten.

Ook zullen we dan pas de foto's kunnen plaatsen.

De vaste garde wordt op de hoogte gehouden via Whatsapp.

Wel kan ik zeggen dat we al heel veel hebben meegemaakt en veel dieren hebben gezien.

Otters, seals, sea lions, bald eagles, een eenjarige bald eagle, meer dan 10 orka's op een zelfde moment, meer dan 20 bald eagles op een zelfde plek. Het is gewoon schitterend.


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Meridian Travel